L'incendii di i veiculi elettrici à alta temperatura sò spessu in l'estiu.Cumu impediscenu?

In l'ultimi anni, l'incendii di i veiculi elettrichi sò stati emergenti unu dopu à l'altru, soprattuttu in l'alta temperatura in l'estiu, i veiculi elettrichi sò faciuli d'ignite spontaneamente è causanu incendi!

L'incendii di i veiculi elettrici à alta temperatura sò spessu in l'estiu.Cumu impediscenu

Sicondu a ricezione di l'alarme di a squadra naziunale di salvezza di u focu di u 2021 è i dati di u focu publicati da l'Uffiziu di Salvamentu di u focu di u Ministeru di a gestione d'urgenza, quasi 18000 incendi è 57 morti causati da u fallimentu di e biciclette elettriche è e so batterie sò stati signalati in tuttu u paese l'annu passatu.Hè infurmatu chì 26 incendi di bicicletta elettrica sò accaduti in Yantai in solu mità d'annu questu annu.

Chì ci hè chì l'incendii di i veiculi elettrichi sò cusì spessu?

U culprit principale daretu à a combustione spontanea di i veiculi elettrici hè a fuga termale di e batterie di lithium.U cusì chjamatu runaway termale hè una reazione in catena causata da diversi incentivi.U valore caloricu pò elevà a temperatura di a bateria di millaie di gradi, causendu una combustione spontanea.E batterie di i veiculi elettrichi sò propensi à a furia termica per via di sovraccarichi, puntura, alta temperatura, circuiti di cortu circuitu, danni di forza esterna è altre ragioni.

Cumu prevene efficacemente a fuga termica

L'incitazioni di u calore fora di cuntrollu sò diverse.Per quessa, si deve piglià parechje misure preventive per impediscenu l'occurrence di calore fora di cuntrollu.

L'incitazione principale di a fuga termale hè "calore".Per prevene in modu efficace a fuga termale, hè necessariu di assicurà chì a bateria hè stata operata à una temperatura raghjone.In ogni casu, in l'alta temperatura in l'estiu, u "calore" hè inevitabbile, cusì avemu bisognu di principià cù a bateria, per fà chì a bateria di lithium-ion hà megliu resistenza à u calore è u rendiment di dissipazione di u calore.

Prima di tuttu, i cunsumatori anu bisognu di attentu à e caratteristiche pertinenti di e batterie di lithium quandu compranu veiculi elettrici, è se i materiali internu di e cellule di a bateria anu una bona resistenza à a temperatura è un rendimentu di dissipazione di calore.In siconda, se u connettore cunnessu cù a batteria in u veiculu elettricu hà un rendimentu di resistenza à alta temperatura, duvemu assicurà chì u connettore ùn si stende micca è falla per via di l'alta temperatura, per assicurà chì u circuitu hè sbloccatu è evità l'occurrence di cortu. circuitu.

Cum'è un espertu prufessiunale di cunnettori di veiculi elettrici, Amculohà 20 anni di sperienza di ricerca è sviluppu in i connettori di i veiculi elettrici di lithium, è furnisce soluzioni di cunnessione di trasportu attuale per l'imprese di veiculi elettrici cum'è Xinri, Emma, ​​Y.adi, etc. U connector di Ames veìculu elettricu risistenti altu temperature adopra PBT cù bona resistenza à u calore, resistenza à u tempu è e caratteristiche ilettricu.U puntu di fusione di a cunchiglia plastica insulating PBT hè 225-235.

L'incendii di i veiculi elettrici à alta temperatura si verificanu spessu in l'estiu1 (1)

AmculoLab

I connettori di i veiculi elettrichi d'alta temperatura anu passatu a prova di qualità ritardante di fiamma, è a prestazione di ritardante di fiamma righjunghji u ritardante di fiamma V0, chì pò ancu scuntrà a temperatura ambiente di -20 ℃ ~ 120 ℃.Per l'usu in u intervalu di temperatura ambientale sopra, a cunchiglia principale di u connettore di u veiculu elettricu ùn si stende micca per via di l'alta temperatura, causendu un cortu circuitu.

L'accidenti d'incendiu di veiculi elettrici à alta temperatura sò spessu in l'estiu1 (2)

In più di a selezzione di e batterie è i so cumpunenti, a qualità di i caricatori di i veiculi elettrici, u tempu di carica longu, a mudificazione illegale di i veiculi elettrici, ecc.


Tempu di Postu: Set-05-2022