Chì sò i metudi di stallazione di i connettori di massa?

I connettori di putenza sò generalmente riferiti à cumpunenti elettromeccanici chì cullighjanu i cunduttori (fili) cù cumpunenti di accoppiamentu adattati per realizà a cunnessione è a disconnessione attuale o di signale, è ghjucanu u rolu di a cunnessione elettrica è a trasmissione di signale trà i dispositi è cumpunenti, cumpunenti è miccanismi, sistemi è sottosistemi.Hè generalmente utilizatu in i dispositi intelligenti cum'è i veiculi aerei senza pilotu, i veiculi elettrici, i robot, l'arnesi di giardinu, etc.

In generale, u cunnessu di putenza hè cumpostu di capi maschili è femini.Quandu s'utilice u cunnessu di putenza, hè necessariu di selezziunà raghjone u connettore è u so metudu di stallazione.Un bonu metudu di stallazione pò migliurà a rata d'utilizazione è a vita di serviziu di i dispositi intelligenti.

Chì sò i metudi di stallazione di i connettori di massa

In seguitu, amass vi mustrarà circa amass

I connettori Amass sò principarmenti divisi in connettori di fili di saldatura è connettori di bordu di saldatura.I connettori di schede PCB includenu board verticale è board horizontale.I clienti ponu sceglie secondu a dimensione di u spaziu riservatu à u connector in u dispusitivu intelligente.Ci sò i metudi di stallazione più diversificati di cumminazzioni di bordu cablatu, è più di 100 tipi di applicazioni di cunnessione interna sò cumpletamente cuparti.

Chì sò i metudi di stallazione di i connettori di massa

Andemu à cunnosce u metudu di stallazione di u connettore amass: prima, capiscenu a diffarenza trà amass.

Cfil di ligame di l'onnector è pad di ligame

Filu di cunnessione di cunnessu è pad di ligame

Metudu di stallazione di filu di saldatura

U metudu di stallazione di u connettore di filu hè relativamente simplice, è a cuda pò esse saldata à e parti currispondenti.

Metudu di stallazione di piastra di saldatura

Metudu di stallazione di piastra di saldatura

Ci hè duie manere di stallà u connettore di a piastra di saldatura: piastra verticale è piastra horizontale.

U filu di cunnessione di u cunnettore è u pad di ligame2

Modu di stallazione cumminata

Connettore Amass hà altu cumpatibulità, chì pò ièssiri usatu in cumminazzioni piastra tippu ligna, è a stallazione hè più diversificata.

Tavola di filu verticale

Tavola di filu verticale

Tavola di filu horizontale 2

Tavola di filu horizontale

U connettore Amass ùn hè micca solu una cumpatibilità alta, ma ancu u disignu di forma di a cunchiglia insulating di u connettore pò prevene a discordanza trà u connettore maschile è u connettore femminile, cun alta sicurezza.


Tempu di post: Jul-26-2022